Garantia produselor

Toate bunurile comercializate de catre SC FRESNO HOUSE DESIGN SRL sunt noi, in ambalaj original si beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Pentru fiecare produs de folosinta indelungata care beneficiaza de garantie veti primi la livrare un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie.

Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat.

Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Garantia produselor achizitionate de la partenerii SC FRESNO HOUSE DESIGN SRL este asigurata de catre partenerul care a vandut produsul sau de catre centrul de service autorizat al producatorului, dupa caz.

Pentru a putea beneficia de acordarea garantiei, cumparatorul are obligatia ca in momentul in care receptioneaza coletele de la curier sa desfaca coletele si sa verifice integritatea produselor.

Prin semnarea documentului de livrare a curierului fara obiectii se intelege acceptarea produselor si orice obiectiune ulterioara din partea clientului privind garantia nu mai este posibila.

Garantiile pot fi transmise alaturi de produse in colet, fie in format electronic dupa livrarea bunurilor. In ambele variante, garantia este valabila incepand cu data livrarii. In cazul in care garantia nu va fost transmisa nici fizic nici electronic in 48 (patruzeci si opt) ore de la livrare, va rugam sa ne sesizati acest aspect fie pe e-mail la adresa: office@fresno.ro sau telefonic la numarul de telefon: 0772012951.

Lipsa certificatului de garantie al bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzeci si opt) ore de la receptionarea produselor.

                  Garantia se acorda in baza facturii emise de comerciant si/sau a certificatului de garantie in original care insoteste produsul. 

 Garantia se acorda pentru produsele care:

          – Nu au suferit socuri mecanice

         – Nu au deteriorari cauzate de instalare incorecta, manipulare sau depozitare deficitara

         – Au fost montate respectand standardele inscrise in instructiunile de montare

         – Nu au fost deteriorate in urma intretinerii sau folosirii necorespunzatoare

         -Nu au defectiuni induse de factori externi, precum impuritatile din apa de retea,  fluctuatii de tensiune sau orice agent extern care poate prejudicia starea produsului.

PARTICULARITATI GARANTIE OBIECTE SANITARE

  1. Garantia nu se extinde asupra materialelor consumabile si pieselor de uzura regulata (exemple, fara a se limita la ele – racorduri flexibile, garnituri, dibluri etc).
  2. Toate componentele, cum ar fi garniturile de etansare, acumulatorii pentru baterii cu senzor, care au o uzura naturala, sunt excluse de la garantie.
  3. Pentru obiectele sanitare din compozit și pentru obiectele sanitare colorate (exemple fara sa se excluda alte categorii de produse –  vase wc, bideuri, lavoare, cazi, etc) nu folosiți pentru curățare detergenți sau soluții care conțin acizi sau agenți abrazivi. Folosiți doar detergent lichid și clățtiți cu apă curată.
  4. Garantia nu se extinde asupra materialelor consumabile a caror durata de viata medie conform standardelor producatorului au fost atinse.
  5. Termenul de garantie decurge din momentul livrarii si, in cazul intrarii in service a bunului, se prelungeste cu perioada de nefunctionare necesara reparatiei, calculata de la data primirii produsului in unitatea de service si data la care reparatia este completa si produsul este trimis inapoi catre cumparator.

PARTICULARITATI GARANTIE BATERII SANITARE

1.Instructiuni de intretinere: 

  • Curatati cu detergent lichid 
  • Indepartati depunerile de calcar folosind solutia decalcifianta;
  • Dupa curatare, spalati cu apa curata si lustruiti cu o carpa curata;
  • Nu folositi detergenti care contin acizi sau agenti abrazivi 
  1. Pastila ceramica a cartusului este considerata consumabil cu o uzura naturala in timp. Partile flexibile nu fac obiectul garantiei daca sunt deteriorate prin folosire neadecvata, fortari, ruperi sau uzari datorate manipularii improprii.
  2. Pentru baterii si panouri de dus, Cumparatorul este obligat, in cadrul perioadei de garantie, sa asigure montajul, intretinerea si mentenanta produselor cu instalatori autorizati, precum si purjarea instalatiei inainte de montajul reperelor ce fac obiectul acestei garantii, astfel:
  • La baterii este obligatorie schimbarea filtrelor la o perioada de 6-9 luni.
  • La panouri de dus, cazi si cabine cu hidromasaj este obligatorie si curatarea instalatiilor cu solutii de decalcifiere, de catre instalatori autorizati.
  1. Bateriile colorate necesita o atentie sporita in procesul de curatare, solutiile, pot duce la matuirea culorilor – acizi sau agenti abrazivi .