Politica de retur
Se asigura drept de retragere numai pentru cumparatori persoane fizice. Vanzatorul va respecta prevederile Ordonantei de Urgenta nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii. Cumparatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand cu ziua in care cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produsului. Pentru a-si exercita dreptul de retragere, cumparatorul trebuie sa informeze vanzatorul cu privire la decizia de a se retrage din prezentul contract informand vanzatorul printr-o scrisoare trimisa prin posta, sau e-mail. Pentru a respecta termenul limita de retragere este suficient sa se trimita comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere. Nu se accepta retur in conditiile in care cumparatorul nu a verificat integritatea produsului/produselor la primirea acestora, pe baza de semnatura. Nu se accepta reclamatii ulterioare. Nu se returneaza produsele executate dupa specificatiile clientului, produse distinct personalizate, produse importate conform specificatiilor clientului, precum si articolele special comandate furnizorului. Returnarea produsului se poate face printr-o firma de curierat, costurile ocazionate de retur se suportata de client/cumparator. SC FRESNO HOUSE DESIGN SRL va inapoia contravaloarea comenzii nu mai tarziu de 14 zile de la primirea produsului returnat. Se recomanda utilizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate precum si cele care fac obiectul Art.16 din OUG 34/2014 precum capace de wc, perii de wc si alte articole ce nu pot fi returnate din motive de igiena.
Completeaza formularul de retragere din contract. Completeaza corect datele tale (Numele pe care a fost plasată comanda, adresa de email, numărul de telefon, contul bancar pentru returnarea contravalorii produselor și indicativul produsului returnat..
Este obligatoriu sa trimiti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie, o copie a facturii si formularul de retragere din contract (cererea de retur) completat. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului. Retragerea ta din contract va fi posibila doar daca se respecta termenul de 14 zile de livrare de la notificarea de retragere. Costurile de returnare sunt suportate de catre cumparator, conform legii.
Adresa la care trimiti coletul este :
Destinatar: SC FRESNO HOUSE DESIGN SRL
Adresa: Loc.Oradea, Str.Selimbarului, Nr.13, Bl F2, Sc.C, Ap.20, Jud.Bihor.
La predarea coletului către curier, asigură-te că numărul comenzii la care faci retur este
notat pe colet sau pe AWB.
Iti restituim contravaloarea produselor achitate in termen de 14 zile de la data notificarii de retragere din contract, dar nu mai devreme de data la care produsul ajunge fizic la noi. La completarea cererii de retur, este obligatoriu sa fie completata si optiunea pentru modalitatea de transfer. In cazul in care se cere rambursarea sumei intr-un cont bancar, va rugam sa mentionati IBAN-ul, precum si Banca la care este deschis contul. Rambursul nu se va face decat in contul apartinand persoanei catre care a fost facturat produsul si care face returul, nu se poate face catre terti.
Conform Art 20, din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.
Coletele care se livreaza cu optiunea Verificare colet si care au fost receptionate de client sub semnatura, nu se pot schimba sau returna in cazul in care sunt deteriorate. Se presupune ca, verificand coletul, consumatorul a certificat integritatea produsului in momentul livrarii prin receptionarea acestuia. Reclamatiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate culpa consumatorului, iar in cazul in care se doreste returul produsului in cauza, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursata clientului va fi redusa cu contravaloarea daunelor.
Nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum si cele care au fost desfacute ori ale caror piese au fost inlocuite si nici produsele nefunctionale care fac obiectul reparatiilor
sau inlocuirii lor in baza garantiei.
Conform art. 16 din aceeasi ordonanta, sunt exceptate de la dreptul de returnare urmatoarele:
– produsele al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciat;
– produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum si cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deterioreaza ori se degradeaza rapid;
– produsele confectionate la cerea consumatorului;
– furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii
sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.